Post، یک جایگزین توییتر متمرکز بر ناشر، در iOS راه اندازی شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم Post، یک جایگزین متمرکز بر ناشر، در iOS راه اندازی شد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

یکی از بسیاری از برنامه‌های پر سر و صدایی که برای «توئیتر بعدی» رقابت می‌کنند، پست برنامه iOS خود را روز پنجشنبه راه‌اندازی کرد.

پست که تنها چند روز پس از نهایی شدن خرید توییتر توسط ایلان ماسک به صورت بتا راه اندازی شد، می خواهد دوباره راه اندازی کند که مردم چگونه اخبار خود را در رسانه های اجتماعی دریافت می کنند. هنگام استفاده از برنامه، می‌توانید بین سه فید جابه‌جا شوید: دنبال کردن، کاوش و اخبار. دو فید اول خود توضیحی است، اما سومی جایی است که محور پست در آن قرار دارد.

برگه اخبار فید مقالات جدیدی از شرکای انتشارات پست را نشان می دهد که شامل رسانه های قابل توجهی مانند رویترز، لس آنجلس تایمز، Wired، Finance، Fortune، Insider، NBC News و غیره است. دیدن سرفصل ها و ابتدای مقاله رایگان است، اما برای خواندن کل مطلب، کاربران باید یک تراکنش کوچک با “نقاط” انجام دهند تا بقیه مقاله را در برنامه Post بخوانند.

این‌ها مقالات دارای دیوار پرداختی در وب‌سایت‌های خود ناشر نیستند، و در بیشتر موارد، می‌توانید آنها را فقط با مراجعه به وب‌سایت آن‌ها بخوانید – اما برخی از کاربران ممکن است ارزش آن را داشته باشند که برای راحتی خواندن آسان و درون برنامه‌ای که بدون مزاحم است، بپردازند. تبلیغات پاپ آپی.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین بلندگوی قفسه ای Edifier برای خانه

ناشران 100% درآمد را از این پرداخت‌های خرد دریافت می‌کنند، که احتمالاً در آینده زمانی که Post نیاز به کسب سود داشته باشد، تغییر خواهد کرد. در حال حاضر، این پلتفرم توسط Andreessen Horowitz و Scott Galloway، نویسنده و استاد بازاریابی در دانشگاه نیویورک تامین می شود.

نقاط مورد نیاز برای باز کردن قفل یک مقاله بسته به خروجی متفاوت است. ارزان ترین تراکنش درون برنامه ای 300 امتیاز به قیمت 4.29 دلار است. مقالات از 1 نقطه شروع می شوند و تا کنون به نظر می رسد بالاترین هزینه حدود 29 امتیاز باشد. بنابراین، حداکثر، یک مقاله 29 امتیازی حدود 40 سنت هزینه دارد، اما بسیاری از مقالات فقط چند سنت قیمت دارند. کاربران همچنین می‌توانند به ناشران یا پدیدآورندگان برای کارهایشان انعام دهند.

پست در یک بیانیه مطبوعاتی نوشت: «ناشران ممتاز به طور متوسط ​​30 دلار معادل CPM برای محتوای پولی و میانگین 1.3 دلار معادل CPM از نکات مربوط به محتوای رایگان مشاهده می کنند.

در هشت ماه پس از راه اندازی، بیش از 440000 کاربر به پست پیوسته اند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hLk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *